Top ثبت شرکت های تهران Secrets

Wiki Article

فیلدهایی که در این صفحه وجود دارند باید بر این اساس پر شوند:

اجلاس عمومی اتاق مرکب از روسای صنوف تولیدی _خدمات فنی و توزیعی و خدماتی است.

هزینه ثبت شرکت دقیقاً چقدر است؟ هزینه ثبت شرکت بصورت دقیق بستگی به مسائلی مانند، میزان سرمایه ثبتی شرکت، کوتاه و یا طولانی بون موضوع فعالیت شرکت، مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت و مسائلی مانند آن دارد.

دانلود نمونه اساسنامه شرکت تعاونی تامین نیاز مصرف کنندگان

اداره کل استان: در این قسمت باید اطلاعات اداره کل استانی که قرار است شرکت در آنجا ثبت شود را وارد کنید برای مثال اگر قرار است که شرکت شما در استان تهران به ثبت برسد باید از منوی کشویی ک در این قسمت قرار دارد گزینه اول یعنی “اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران” را انتخاب کنید.

دانلود نمونه دادخواست پرداخت وجه التزام تاخیر در انجام تعهد و هزینه دادرسی و حق الوکاله

مرکز اصلی اتاق به نشانی: استان .....، شهرستان ..........، خیابان ..........، پلاک ....... ، کدپستی .............. شماره تلفن ....................... ، شماره نمابر ........................ می باشد.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۲۱، پلاک ۲۴، طبقه ۵، واحد ۱۴

الف-۷ : تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیتهای قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت.

نکته ۲: چنانچه آورده هر کدام از شرکاء و سهامداران بصورت غیر نقدی باشد، لازم است نظر کارشناس رسمی دادگستری در مراحل ثبت شرکت رابطه با ارزش ملک، خودرو، ماشین آلات و غیره ای که تصمیم است به عنوان سرمایه غیرنقدی به شرکت آورده شود، بصورت رسمی اخذ و همراه با مدارک دیگری که در ادامه به تمامی آنها اشاره خواهیم نمود، به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.

اولین کاری که باید برای ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها انجام دهید این است که وارد سایت اداره ثبت website شرکت‌ها شوید؛ جهت انجام این کار مرورگر خود را باز کنید و آدرس: را در آن وارد کنید.

اولویت نام: منظور از فیلد اولویت نام، مشخص کردن اولویت نام‌ها براساس ترتیب پیشنهادی اسامی است که از یک تا پنج می‌باشد.

بنده به عنوان وکیل خواهان نکاتی را باستحضار عالیجناب میرساند:

مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که با دارا بودن معافیت دانش آموزی خارج از کشور از مقطع متوسطه فارغ التحصیل گردیده اند در صورت پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت مشروط بر آنکه بیش از یکسال از تاریخ فراغت از تحصیل آنان نگذشته باشد با مراجعه به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوط نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام می نمایند .

Report this wiki page